Tyck synd om mig är ni snälla :(

Det är ingen fantastisk dag direkt.

Det känns som att jag har tjock massa i halsen som pulserar i diffus smärta och smakar blod. Alla leder är ömma och bihålorna spränger.

Jag har sällan feber. När jag väl har feber brukar den inte vara särskilt hög, ungefär en grad över min normaltemp. Idag ligger jag på 38 grader och jag känner mig fånig över att jag blir så utslagen av det.

Hoppas bara att lillen inte blir smittad av mig - Han har varit sjuk nog för ett halvår framöver kan jag tycka.

Men om jag ska försöka att vara lite posititiv! Jag har något härligt att dela med mig av! Härligt för mig iaf.

Jag har lyckats bli av med ca 7 kg sedan detta inlägg!! Nu räknas jag bara som "smått överviktig" enligt BMI. Men mitt midjemått är fortfarande inte vidare hälsosamt :P men det beror nog på att jag inte har tränat magen något alls (!!) sedan lillgrabben föddes. Något som har blivit platt är dock rumpan - den har nog inte varit så här intentsägande på evigheter :P

Jaja, det går då åt rätt håll.

Kommentarer
Postat av: FarmorKiki

Hoppas du mår bättre idag! ( Om inte; lovar du att pigga på dig omedelbart nu... )



GRATTIS till viktnedgången, bra jobbat! :)



Kram, Kiki

2011-06-05 @ 08:56:47
Postat av: Bianca

Jag brukar läsa din blogg men har inte gjort något väsen av mig, men jag försöker också gå ner i vikt och vägde mig igår och blev jätteglad att jag gått ner. Hoppas du fick en okej dag trots sjukan!

2011-06-05 @ 10:58:19
Postat av: Malin

Krya på dig-kramar!

2011-06-05 @ 11:27:22
URL: http://malinenros.blogg.se/
Postat av: mikishow

hejj :)

allt bra med dej??

2011-06-05 @ 14:14:37
URL: http://mikishow.blogg.se/
Postat av: VelourVenus i egen högfärdig person



Alla:

Åh men vad gulliga ni är! Jo, jag blev genast bättre när jag läste alla fina kommentarer :)



Bianca:

Jag blir så glad att du äntligen gör väsen av dig ska du veta ;) Grattis till din viktnedgång också!

2011-06-05 @ 18:37:18
Postat av: saralovisa

Åh vad jag tycker synd om dig min kära... stackars dig!!! Men 7 kg kvinna?! WOw vad imponerad jag blir. Helskrönet vilken bedrift! GRATTIS! Jag ska försöka ta efter dig nu har återigen glidit tillbaka till att äta socker. Bara för att jag firade morsdag med riktig morotstårta -typiskt! Vikten står still still still!



Jag vill jättegärna se filmen med dig! Och bara träffa dig överhuvudtaget! När känner du dig kry och smittfri? :)Har en massa saker som du ska få igen som vi fått lånat, skäms lite över att vi är så sega. Tror även att vi kommer att få köpa en ny bok om barnets utveckligen jag kan bara inte hitta den!



Stora kramar från oss. Krya på dig! :)

2011-06-05 @ 19:46:33
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: mikishow

Haha det var så lite



Krya på dig ♥

2011-06-05 @ 20:19:33
URL: http://mikishow.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, vad roligt! :-D Inte kylan då men att få träffa er!

2011-06-05 @ 20:24:29
URL: http://malinenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin