damit! :(

Faen också! Jag skulle aldrig kollat upp min BMI!!

Varför kollade jag upp det för? det var ju det dummaste!! Det var ju bara en självdestruktiv handling som inte leder till något annat än att jag vill gå och lägga mig under tänket för alltid. Någon som vill sitta barnvakt? jag hade nämligen tänkt att gå in i en dimma av apati. Nu mår jag typ lika bra som en bajskorv.

Jaha, det blir väl bara vatten idag då!

Inte har jag någon jävla bildkälla heller, men det skiter jag fullkomligt i för nu är jag sur!


Joo, jag ska självklart äta annat luft och vatten idag och det var bara ett självironsikt och dåligt skämt att jag tänkte gå in i apati. Men jag är sur och less på mig själv.

Ring mig inte! jag tänker inte svara!

Kommentarer
Postat av: Felix Vincent

Ah, BMI är så roligt. Det mest missledande måttet skapat, visar ingen som helst hänsyn till muskelmassa.

2011-03-09 @ 14:45:48
URL: http://felixvincent.blogg.se/
Postat av: VelourVenus i egen högfärdig person

hehe.. joo, och jag har ju så himla mycket muskler.. not! :P

2011-03-09 @ 14:55:54
Postat av: saralovisa

Åh jag lidr men dig! Man ska inte kolla sånt!

När jag var som mest vältränad och fräsch så var jag fortfarande väldigt överviktig enligt BMI.

Man ska helt strunta i sånt!

Du är helt fruktansvärt snygg teresa! En superbejb!

2011-03-09 @ 21:18:36
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Katta

Håller med föregående skrivare :) Vi har lärt oss i utbildningen nu att BMI är skit i de allra flesta fall. Överlag så ska man inte haka upp sig för mycket på vågen utan mäta eller känna på kläderna när man går ner i vikt. Håller med saralovisa, du är fruktansvärt snygg!

2011-03-10 @ 09:51:44
URL: http://lillefot.webblogg.se/
Postat av: saralovisa

Nej, du har rätt!

Men Simon förstår mig inte alls!

När jag står intill honom, lugn cool och bara glad över att vi har barnvakt så känner jag mig lite annars som inte bara kan känna lugnet.

Jag vet ju att Alfons faster kommer kirra biffen. Ändå kommer paniken!

JAG kommer inte att finnas där för honom.



Men jag antar att det är instinkter.

Hur kommer det sig att det är så mycket enklare för Simon? Hade Jens svårt att lämna Otto?



Förresten Teresa, visst förstår du att jag inte tycker att du är löjlig. På riktigt?!

2011-03-12 @ 04:25:16
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: frida

Nu blev jag ju tvungen till att kolla mitt med, om det stämmer så har jag ett BMI på 25... men då räknade jag med min gamla vikt.. vet ju inte om jag gått upp eller ner något sen sist jag vägde mig :)



Men dock måste vi ju tänka på att vi (tuvär) har grova benstommar efter vår samiska släkt .. så vi får ju väga lite mer .. eller?

2011-03-14 @ 22:52:25
URL: http://FridaMariana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin