Bulldosern i mitt inre

Årets balkongstädning kom lite senare än vanligt i år. Mycket beroende på tidsbrist och hjälplöshet. Eller typ frånvaron av hjälp kanske man ska säga.
Min partner hade lovat att han skulle flytta på sin "dricka-öl-och-filosofera-soffa" som han ställde ut på balkongen förra året, men det har han inte gjort.
Då kom bulldosern fram ur mitt inre och började att lemlästa den gamla pollenindränkta tvåsitssoffan. Åhejåhå, det bar av med en rasande fart!
Jag hittade ett halvbyggt getingbo, en skalbagge och en massa spindelnät i soffan.

Såja, nu är det ju bara att bära iväg bit för bit. Inte behövs det någon hjälp här inte! Jag fixar biffen själv, sådeså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin