Magsjukan

Här har magsjukan härjat. Far och son har varit krassliga, men som vanligt får jag aldrig magsjuka. Jag får hålla sjukstuga istället! Det är sällan vidare trevligt att behöva tvätta hemmets alla sängkläder på så kort tid när man har tvättstugan fyra trappuppgångar bort :P

Men nu är sjukan över! Jag är ensam med lillen i helgen då sambon jobbar - Men ändå: jag pustar ut och håller tummarna att vi får vara friska en längre tid framöver. Nu ska jag försöka ta igen allt plugg som jag missade i veckan.
Tjao!

Kommentarer
Postat av: Helena Högberg

Jag får heller aldrig magsjuka, tror att jag aldrig har haft det.

2012-04-14 @ 13:22:04
URL: http://loppisloella.blogg.se/
Postat av: Isaflisa

Men fy, magsjuka, illa! Men tur att du slipper undan den själv. Tror inte det är redovisning förrän fredag väl? Så du har ju denna vecka på dig också :) Blir det renässansen? Förlåt att jag är dålig på att svara på kommentarerna på min blogg :/ jag ser dem inte när jag bloggar från mobilen så jag glömmer bort att kolla om jag fått några nya.

Fick fylla på förrådet med kvarg idag igen :) Himlar vad fort den försvinner när man kommer på fler och fler användningsområden, haha! Blandade ut den med mjölk och funlight idag så det blev en god drickyoghurt. Och i veckan hade vi slut på turkisk yoghurt till matlagningen och tog kvarg istället, gick bra det med :)

2012-04-14 @ 14:34:39
URL: http://isabellbrandstrom.blogg.se/
Postat av: inteutanmindotterochson

USCH! fy va jobbigt med magsjuka! hoppas det gick någorlunda smärttfritt & att ni slipper det för en lååååång tid framöver.

kramar!

2012-04-14 @ 15:11:08
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: Everlasting

Skönt för familjen att de har någon som kan ta hand om dem och skönt för dig att du slipper bli sjuk. Ta igen dig nu och njut över att saker och ting har återgått till det normala!

2012-04-15 @ 09:39:34
URL: http://everlasting.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin