Undrets tid är inte förbi

Idag vaknade jag med en obeskrivlig känsla av positiv framåtanda. För er som har för vana att vakna på den rätta sidan av humöret kanske inte förstår storheten i detta, men jag kände en lättnad i själen och en stillhet i varandet som jag sällan upplever annars.

Som vanligt tar jag inte för givet att det ska fortsäta på så vis och därför planerade jag att skriva klart en skoluppgift, diska lite smått och hälla propplösare i slasken.. jag vet, helt sjukt va?! Jag lyckades dessutom genomföra allt utan att känna mig ett minsta frustrerad!

Nu ska jag ta med lilleplutt ut på äventyr i lekparken.

Kommentarer
Postat av: LinaPiraten

Hoppas ni hade det bra i lekparken och att det bra måendet fortsatte under dagen..

2011-09-26 @ 10:07:52
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: saralovisa

Så fantastiskt Teresa! Helt underbart!



Förlåt att jag aldrig hann svara dig igår, vi var först döda och sen hade vi besök.

Förhoppningsvis köper vi en overall till Alfons i dagarna så att vi kan följa med ut och leka.

Kram på er

2011-09-26 @ 12:10:58
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin