Nä nu måste jag lägga på ett (eller flera) kol!

Jag är ledsen att det skulle behöva bli på detta vis.

De roliga planerna var att lägga upp bilder på mina loppisfynd, laga några vintageklänningar som behöver få dragkedjor och knappar, laga god mat som jag och min familj skulle avnjuta denna regniga dag. Men så kommer det inte att bli.

Jag har ett litteraturseminarium imorgon och jag har läst alldeles för lite i böckerna. Jag har läst så pass lite att det skulle kunna bli riktigt pinsamt ifall jag får en fråga om böckernas innehåll!

Jag kan inte göra annat än att plugga idag. Det betyder att bloggen, klänningarna och den goda maten snällt får vänta. Sorry :(

Kommentarer
Postat av: ronja

fin design!

2011-09-13 @ 16:12:06
URL: http://byronja.blogg.se/
Postat av: Lilla familjen

Kämpa på (:

2011-09-15 @ 14:15:36
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin