Inte mycket till bloggande

Mnjaa, det har inte varit mycket till bloggande på senaste tiden. Hoppas att jag åtminstone kommer att ha kvar en tredjedel av läsarna efter att den här praktiken är slut.

Skoljoggen gick bra, men jag sprang bara någon kilometer eftersom jag hamnade med pratglada elever som ville snacka om allt mellan himmel och jord, och jag tänkte -Det är väl ändå för deras skull jag är här! Så jag gick med dem istället.

Nu i helgen skulle min pappa komma och hälsa på. Han skulle hämta upp morsan som hade varit här under fredagen och stanna en sväng för att träffa lillen. Men på vägen upp fick han yrsel, tappade han känseln i halva kroppen och tappade kontakten med vänstra handen, så det blev till att åka ambulansen in på akuten istället. På akuten bedömde de hans tillstånd som en liten stroke och han fick ligga kvar på sjukhusets strokeavdelning. Det känns läskigt. Jag är ändå glad att han fick en varningssignal som var så pass lindrig, för det kunde ju varit värre med tanke på att han körde bil på E4an när det inträffade.

Ja, som ni kanke förstår har jag överhuvudtaget inte funderat över att blogga, arbeta med skolan eller tvätta. Allt har legat i dvala här hemma.

Kommentarer
Postat av: inteutanmindotterochson

huvva, hoppas han mår bättre nu! ja, visst kan livet förändras fort? ta hand om de dina, kramar i massor!!!

2011-10-10 @ 09:58:23
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj,hur kändes det?Ligger han kvar nu med?Några men?



Jag lovar att fortsätta läsa-jag gillar dina ord och det du förmedlar av dig via bloggen.

Umeå verkar ha vackra pärlor på sitt halsband:)

2011-10-10 @ 10:57:31
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja guses vilken tur att det var en lindrig stroke! Jag tittar in här lite nu och då, och det kommer jag fortsätta att göra oavsett hur sällan du skriver. : ) Ha en fin dag!

2011-10-11 @ 10:25:56
URL: http://lailustradora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin