Halva sanningen om om mitt ynk och min toalett

Jag är sjuk. Just nu är det ändå ganska okej, men i måndags var det riktig hardcore-influensayrsel och smärta i varenda kroppsdel. Det kändes som att det gjorde ont i bindväven när jag skulle ta på mig strumpbyxor. Jag var tvungen att lägga mig ner på golvet (kunde inte hålla balansen och var svinfärdig) när jag skulle in till köket för att ta Alvedon. Åh denna köld! att vara kall inne i märgen trots att man kan känna att det inte alls är kallt i lägenheten.

Anyways, nu när jag har berättat om hur sjuk jag har varit så kommer jag till det riktiga inlägget:

Jag hade tänkt att skriva ett ynk-inlägg när jag väl är på bättringsvägen. I detta ynk-inlägg jag skulle beskriva hur ynklig jag känner mig. Till detta ynklliga inlägg skulle jag ta en ynklig bild på mig själv för att visa hur ynklig jag såg ut: Mitt trassliga hår och feberglansiga ögon med tillhörande påsar av misär hängandes under dem.

För att vara säker på att jag lyckades visa min äkta ynkliga sida ställde jag mig och tittade ynkligt in i badrumsspegeln - Man måste ju få med den där riktiga tyck-synd-om-mig-minen, eller hur? och då måste man veta vad man gör innan man tar fotot.

Men vad hände?!


Just det! Jag missade mig själv så fullkomigt brutalt att det bara blev en bild på mina toalett-pinupbrudar.

Jag hade verkligen inte energi nog att ta fler foton. Det var lika bra att det blev pinupor istället för ynk kan jag känna - Då får ni njuta av den finaste delen av vår toalett och slipper min ynkliga uppenbarelse.

Kommentarer
Postat av: Everlasting

Åh stackars ynkliga du. Jag hoppas du är ordentligt på bättringsvägen nu.

2011-11-23 @ 19:11:16
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: saralovisa

Åh min käraste ynkliga fru! Åh din stackare!

Jag sänder sig så mycket läkekrafter jag bara förmår att skicka över gårdsplanen!:)

2011-11-23 @ 21:32:08
Postat av: saralovisa

Åh min älskade psyksjuka vän, hur klarade jag mig före tiden med dig?

Massa kärlek!



Snart är du frisk och då ska vi träna som attan så att vi kan unna oss en massa ost och glögg under december! :)

2011-11-23 @ 22:00:55
Postat av: Lina

pinuppor gillas alltid!!!!

2011-11-26 @ 09:04:31
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin