som om inget hänt

Efter lite yogurt och vatten tog lillen sig en andra vila. Innan dess hade han både skrikit åt mig och klöst mig i ansiktet i frustration över att jag inte lyckades göra någonting rätt.

Han tyckte väl att jag ag hade varit en elak och dum mamma som torterade honom med vatten, blöjbyte, mellis och nässug! Men han somnade igen när jag sjöng ur Den Skimrande Barnkammarboken, mitt i mors lilla lathund-låten!

När han vaknade var han som ett litet solsken! mjaa.. ett ganska snorigt solsken, men ändock ett solsken. Feberfri och glad har han nu hunnit äta, tittat på TV, dragit katten i manen och kramat dockan Bertil

- som om inget hänt.

Vadå? jag sjuk?! näää lite snorig bara :)

Men han orkade inte hålla igång som vanligt ändå. Efter lite bus blev han trött igen, men det verkar då vara på bättringsvägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin