Inte helt okej

I fredags skulle en kompis komma på besök och jag hade bakat en smaskig hallonpaj. Pajen innehöll inget vetemjöl och var sötad med agavesirap, men den var ju ändå kalorimässigt fulländad med massor av gräddbaserad hallonmousse!

Kompisen orkade inte komma eftersom hon hade jobbat stenhårt på sin praktik och var helt slut.

Så stod jag där med en sagolik hallonpaj i kylskåpet. Vad gör jag?


Jag åt upp hela själv!

Inte helt okej. Men det kändes inte helt fel heller!
Den satt minsann som ett schmäck i maggropen :)

Kommentarer
Postat av: Katta

Snart flyttar jag tillbaka till stan och jag tackar aldrig nej till fika ;) Bara så du vet!

2011-05-16 @ 16:03:37
URL: http://lillefot.webblogg.se/
Postat av: inteutanmindotterochson

NJUT! man lever bara en gång! ;)

LOVELY!!! =)

2011-05-16 @ 17:42:28
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: Katta

Ja det lutar åt Carlshem igen, jag trivdes trots allt himla bra där :) Vi får se vad karln tycker också!



Åh tack och bock, ska spana in henne :)



Nja det är folk jag var rädd för när jag var liten. Kan snackas om det snart. Flyttar till Umeå igen 6 juni, då kommer jag bo på Ålidhöjd över sommaren :) Då kikar jag förbi nåra dagar ;)

2011-05-16 @ 20:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin