osorterade tankar

Idag finns det ingen som helst ordning i min hjärna. Inte för att det brukar finnas det annars, men idag är det verkligen ett virrvarr av allt jag har samlat där inne i de grå fettknölarna innanför pannbenet.

Självkännedom framställs vanligen som en gyllene gåva som leder till upplysning. Men självkännedom, enligt mig, både svider och skapar tunga ok att bära. Tänk att få vara som ett barn igen, eller som en tonåring, då allt kunde vara föräldrarnas, vännernas eller partnerns fel.. Men när man kommer fram till att allt hänger på en själv så blir det med ens mycket tyngre.

Näe, nu ska jag sitta och skylla ifrån mig allt på allt annat och hoppas på ljusare tider.

Förnekelse och Projektion - Here I Come!

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Jag känner med dig♥

Hejja hejja min hjältinna!

2011-03-17 @ 20:57:35
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin