Gårdagens Lunch

Igår var Sara Lovisa här och käkade lunch. Jag såg det som ett ypperligt tillfälle att tillaga en god, nyttig och näringsrik måltid som matgudarna skulle bli mäkta avundsjuka över. Jag har faktiskt inte ätit en nyttig och god hemlagad lunch på evigheter (oftast blir det bara en smörgås) för jag är så dålig på att engagera mig i mat så länge det bara är jag själv som ska äta den. Men när jag får en chans att bjuda då jävlar anamma blir det kalas!


Sara hade med sig lille Alfons! Jag fick se honom skratta (ljudlöst men oerhört hjärtligt) vilken lycka!! Otto tyckte att han var jättefin men att han var lite dålig på att busa, men tids nog ska de nog kunna leka ihop. Jag tog bliderna från Saras blogg eftersom jag inte tog några egna foton.. som vanligt :P

Vilken tur jag hade att min migrän tog uppehåll så jag fick chansen att umgås lite med de här godingarna! Jens käkade pizza i TV-rummet eftersom han inte uppskattar kallrökt lax och chevre.


Titta så fin jag är där i solen! Sara lyckas verkligen fotografera mig från mig bästa sida, för det ska ni då veta att jag inte alltid ser så fräsh ut!

Tyvärr kom migränen tillbaks mot kvällen, men natten var lugn och utan gråt så jag fick mig en hel del sömn ändå. Idag tänkte jag kanske ta mig en lite tur ute i solen, men det verkar vara halt därute så jag får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Felix Vincent

Hur fin som helst där i solen! ^_^

2011-03-30 @ 17:43:53
URL: http://felixvincent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin