Earth Hour - mys i mörkret

Min Earth Hour började tio minuter före den utsatta tiden.
Jo, jag ska alltid vara värst! ;)

Mörkt och mysigt

Jag passade på att stoppa i mig lite grillade grönsaker (de där oglamorösa från fryst-i-påse) och så snackade jag och Otto om livet och om kissekatter.

Jag fick nyligen veta av min sambo att det blir sommartid inatt. Jag som trodde att min vår-sömnlöshet hade kommit för tidigt i år, den brukar dyka upp samma vecka som tiden ställs om till sommartid. Min hjärnkontors-klocka var alltså inte allt för felställd ändå.. inte mer än vanligt iaf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mysigt ni verkade ha haft igår kväll...Mysfolk har myspys...

2011-03-27 @ 19:08:05
Postat av: Gabbi

va gulligt att han liksom vinkar in i kameran! hihi

2011-03-27 @ 21:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin