Sömnlös men nöjd ändå

Klockan 05.42

Nu har jag suttit uppe i svart två timmar. Det känns som att bihålorna ska sprängas när jag ligger ner så nu sitter jag istället här och väntar på att värktabletterna ska slå på stort och skapa underverk.

Igår var det kalas halva dagen för mig. Min fina granne Sara Lovisa kom på besök och vi tjattrade så stort och så brett att stämbanden nästan glödde av överstimulans!

Som vanligt tog jag inga egna bilder (jag måste verkligen bli bättre på det!) så jag måste tjuva bilder från henne för att visa er...

Självklart fikade vi i vanlig ordning. Det här är en halvt onyttig hallon- och blåbärmoussekaka.

Jag blev förvånad över hur magisk kvällen såg ut att vara på hennes bilder. Men nog var den här kvällen lite magisk alltid! Den varma sommarluften som höll i sig till sent på natten kändes inte som av denna värld. Och för att inte tala om sällskapet! Vilken kväll.

Lillen var tvungen att visa Sara Lovisa en av hans nya konster - att smidigt glida över den stora tröskeln mellan köket och balkongen. Jora, han är mäkta stolt!

Sedan efter att lillgrabben hade somnat lade jag tarotkort på henne. Det måste varit evigheter sedan som jag la tarot på någon annan än mig själv. Minst fyra år sedan måste det varit.

Jag fick mig några tankeställare också av den där tarotsessionen måste jag nog säga. Det känns bra!

Nu måste jag nog knyta mig igen. Senare idag reser jag till föräldrahemmet och stannar där några dagar och jag rapporterar troligtvis därifrån också.

So Long My Sweets

Kommentarer
Postat av: erika

vilka trix han kan sötotto & jag ser ju helt klart att han är mäkta stolt!



ha d gött hos mormor & morfar :-)

kramar i stora lass

2011-06-09 @ 11:13:47
URL: http://www.erikabergstrom.com
Postat av: Kiki - Ottos farmor

Ni verkar ha haft en mysig & givande kväll!



SötOtto jag blir gaaaaaaaaaalen när jag ser dig på foton, vill träffa dig IRL omedelbums :)

2011-06-09 @ 12:00:38
Postat av: saralovisa

Teresa det ÄR så magiskt som det ser ut hos er! Det går inte alls att fånga på bild. Jag känner mig privilegierad att få komma och se allt i sin härlighet!



Jag lyckades tillslut somna men var tvungen att kliva upp 2 h senare sen tog det mig ytterligare 1,5 h igen att somna om:/

Ändå känner jag mig rätt nöjd. Det var otroligt uppfriskande att sitta ute sådär en sommarnatt och det har jag dig att tacka för!



Hoppas du får en trevlig resa nu och kan njuta av sommarvädret.

Stooor kram

2011-06-09 @ 12:05:02
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin