Oköpta Loppisfynd

Åh ack så mycket dfina saker jag har sett nu!

Här har vi några exempel på saker som jag inte köpte även om jag gillade dem skarpt:


Denna tyckte jag var jätte harmig - Tupp tupp men ingen höna... Kryptiskt tyckte jag. Kanske lite smått lantlivsidylliskt homoamorös i sitt budskap? :)


Denna fröken tyckte jag också mycket om. Det var lite synd om henne för hon var lite skadad...

hon var på extrapris
för sina hälsprickor


klicka för större


Den här dockan var också någon alldeles speciell personlighet. Hon fick mig att tänka på Britney Spears under sitt brakedown eller nått. Manisk och trasig.


Jag ska lägga in bilder på vad jag faktiskt köpte också, men nu måste jag natta lillen så det får bli lite senare.. eller någon annan dag. Imorgon reser vi hem till karl och katt igen.

Kommentarer
Postat av: Kiki - Ottos farmor

Lekte du inte grässtråleken " tupp tupp men ingen höna ", när du var barn...? :)

2011-06-15 @ 15:56:22
Postat av: Mor

Ja tur att vi inte fortsatt samla på "stackars" dockor. Några finns ju förstås redan sparade..kanske bättre att fota dessa små krakar..Det är rätt hjärtskärande att se dem i sina stickade 70tals kläder

2011-06-15 @ 23:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin