Borta bra men förbaskat skönt att vara hemma

Kropp och själ faller in i ett lugn när jag kommer hem till mitt bo. Nog älskar jag att avra med mina syskon och mina föräldrar, men jag har saknat mitt hem - mina rutiner, min långsamma lunk, min terapeutiska balkongodling, mina egna dammråttor och min källsortering.

Ja, naturligtvis har jag saknat min karl också! Karln och katten har stått högt på saknarlistan.

Lillen har sovit som aldrig förr! Alltså han grät inatt som vanligt, men han "sov" till över tio trots att han somnade tidigt igår! Det är ovanligt för vår lilleman sover vanligtvis till 08.00-08.30 även om han varit uppe till 12.00 kvällen innan.

Apropå det! Kolla in sovstilen som jag lyckades fotografera honom i när jag var hemma hos mamma och pappa...

Han hade varit lite grinig och jag lade honom i sängen för att vila, när jag kom tillbaks för att kolla till honom så låg han så här och snarkade med huvudet under filten.

Idag måste vi gå och handla för det finns ingenting här hemma! Sedan ska jag njuta av vädret och efter det får vi se om jag hinner lägga in några bilder på mina loppisfynd som jag handlade tidigare i veckan.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Haha åh vilken härlig kille! Måste bli himla varmt och gött under filten!

Vet inte om du fått mitt sms, men jag kan ta det kort här.

Jag är karl och barnlös om du vill ses! :D

2011-06-16 @ 14:53:08
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: inteutanmindotterochson

men sööööting!!! =) ha ha, vilket underbart sovkort! =)

kram, kram!

2011-06-16 @ 20:29:15
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin