Dålig uppdatering :P

Jo, jag har inte känt att jag har haft något att delge, förutom ett taskigt humör och det är ingen vidare läsning.

Jag har haft menshumör och mensmage. Japp, då vet ni det också! Alla som tillhör intresseföreningen kan anteckna ;)

Jag råkade köra en djupdykning ner i sockerträsket igen vilket triggade igång en hetsätnngsdag, men nu är jag stabil igen! Jag slängde alla gosaker tillsammans med bajsblöjorna (eftersom jag tydligen inte kan förvara sådant hemma utan att bli självdestruktiv). Jag vet att det kanske låter drastiskt men hade ni sett mig i en sådan situation så hade ni nog förstått.

Sedan har jag hunnit en sväng på akuten närom natten. Näe, det är lugnt, ingen i familjen är sjuk - Jag följde en vän dit och allt visade sig vara bra.

Jorå, jag har busat massor med lille också såklart! Han har blivit så bra på att gå efter väggarna (med väggar som stöd) att jag knappt hinner blinka innan han svänger in i ett annat rum. Man skulle haft ögon i nacken! ögon i nacken som aldrig blundar ;P

Då vet ni vad jag har sysselsatt mig med under tiden jag inte har bloggat.

Kommentarer
Postat av: petra

ha ha ha! jag dör, vi är ju exakt likadana! måste också kasta allt sött!! shit va dålig självdiciplin jag har!!! GAAAAH!

fasiken va synd att ni har bil tesa, då hade jag bjussat hit dig på lite gott! =) (ja, utan socker då förståss ;) skratt



haré bäst & trevlig helg!

KRAAAAAAAM!!!

2011-07-22 @ 15:38:41
Postat av: Everlasting

Så du kan inte förvara bajsblöjor hemma utan att bli självdestruktiv (sorry, jag var bara tvungen)?



Men alla har dåliga dagar, bara på't igen, blicka framåt och glöm att du hade en svacka.

2011-07-22 @ 15:55:15
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Helena Högberg

Jag har varit "saft-alkis" i flera år, druckit saft(hallon) blandat med Soda Stream-vatten, supergott!vanebildande!Nu har jag kastat saften för 3e gången och inte köpt ny sedan nationaldagen :), men saknar den mycket!

2011-07-22 @ 23:17:57
URL: http://loppisloella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin