Dagsrapport

Jag har inget särskillt att rapportera. Idag har vi tvättat, dock låååångt ifrån så pass mycket som vi skulle behöva. Sedan kom mina föräldrar förbi, de hade varit i Amsterdam och de droppade av en födelsedagspresent till lillen på vägen hem.

Idag har jag lyssnat intensivt på Kate Bush medan jag diskade.

Jag diskade dock inte vidare länge.

Jag har massor som jag vill blogga om men prestationsångesten kommer över mig och då jag kommer ingenstans i skrivandet.

Om det är något särskilt ni vill att jag ska blogga om så är det bara att hojta till! men jag tänker inte blogga om varför min röv liknar en laggårdsdörr (platt ock bred). Det är ju inge kul då svaret är givet ;) hehehe...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: LinaPiraten

är det kosmisk lag att efter man fött barn så får man platt arsel?försöker luta mig tillräckligt långt bak för att lipa åt min egen

2011-07-15 @ 00:11:01
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Everlasting

Det här med prestationsångest är jobbigt. När man inte kommer på något som är "tillräckligt intressant" att skriva om, när man lagt ribban för sig själv för högt. Det är då min blogg blir full av småinlägg, korta betraktelser från dagen (som att min katt sträcker ut tungan åt mig när jag sitter och jobbar). Sedan, när man minst anar det, så hoppar inspirationen på en igen.



Jag har uppenbarligen inga konkreta tips att ge, men lycka till i alla fall!

2011-07-15 @ 09:47:34
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: saralovisa

Fan ta prestationsångesten!



Darling dear! Ja det är nog fullt mjligt att vi kan följa med båda två. Alfons ska till sin mormor då vi ska på bio vid 18 men vi lämnar honom nog kring 13:)

Vart och när är vernissagen?=)

2011-07-15 @ 12:37:17
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: milq

Jag vill alltid höra berättelser, tankar och känslor rörande husdjur. Och djurdjur. Helt ärligt tänkte jag väldigt fel. Jag tänkte först fråga varför ni inte har något husdjur och om du är allergisk. Men så kom jag på att ni i allra högsta tänkbara grad har en katt. Så nu skäms jag. Men som sagt, jag läser väldigt gärna om djur.

2011-07-15 @ 15:35:24
URL: http://kulturskurkarna.se/milq
Postat av: Sara

Sv: Absolut! Släng alla stora kläder och älska sig själv istället. Livet blir ju så mycket enklare då =)

2011-07-16 @ 14:38:27
URL: http://klackarochkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin