Täcket över huvudet

Näe, det här känns inte som någon bra dag alls. Jag har en dålig känsla helt utan anledning och det är inget bra tecken direkt. Jag hade alldeles nyss konstaterat för mig själv att jag tänkte gå och dra täcket över huvudet och sova bort ännu en del av denna oangenäma känsla, men så vaknade lillen (som är på ett strålande humör) och jag kan ju inte gå och lägga mig då heller :P

Jag har bjudit över Sara Lovisa på kaffe och nu hoppas jag verkligen att hon har överseende för havererade uppenbarelse :D Men det är nog bra med besök, man blir ju så förbannat less på sig själv ibland!

Nu är det kaffe, värktabletter och bus med lillen som gäller!
Bild: av Edward Gorey ur samlingen The Gashlycrumb Tinies
Bild: av Edward Gorey ur The Gashlycrumb Tinies

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Åååååh Edward Gorey, jag hade nästan glömt honom!



Teresa, jag lovar. Detta är en segdag utan dess like. Ligger i sängen och ser på Gordon Ramsey och deppar över jag är hungrig och att Simon är seg på att laga lunch..



Jag trippar över senare. Opiffad i promise! :)

2011-01-14 @ 14:06:55
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin