Håret växer tillbaks!

Jag har tidigare skrivit ett inlägg om hur jag började tappa hår efter graviditeten (det inlägget finns här). Nu har i alla fall håret börja att växa tillbaks. De djupa vikarna som jag hade fått ovanför tinningarna är nu täckt av 1-2 centimeter fjuniga hårstrån. Äntligen!
.

Jag måste dock påpeka att jag fortfarande tappar mycket hårstrån när jag tvättar håret, men huvudsaken (!) är den att det faktiskt kommer nya strån så att man inte blir helt flintis. Ser ni den ljusare delen ovanför tinningen på bilden? där saknades håret tidigare.

Kommentarer
Postat av: saralovisa

YES VAD UNDERBART!!!! :)

Det kommer att gå fort så har du en vacker man igen! :)



Teresa.. jag vet att du inte "sockrar" men du hade ju mer än gärna fått dyka upp imorgon om du vill :)

2011-01-22 @ 22:03:41
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: wendelasmode

Ja, det gör jag med. Vill ha dem alltså :D Snygg header du har!

2011-01-23 @ 14:11:20
URL: http://wendelasmode.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin