Går det inte framåt så kanske det går åt något annat håll...

För två dagar sedan satt jag och tittade på min lille son när han satt i gåstolen - Han hade alldeles för korta ben för nå ner till golvet ordentligt, hans tår når men inte hela foten. Men igår morse satte jag ner honom i gåstolen igen och vips! där stod han med hälarna nere i golvet! Kan småbarn verkligen växa så snabbt?!

Nu kan det ju vara så att han satt annorlunda i stolen, eller att han hade kommit på att man faktiskt kunde sträcka ut benen lite för att sätta ner hälarna. Men i alla fall... Nu har han börjat att försöka putta sig runt med sina små knubbiga ben. Han åker baklänges.


Ja, går det inte framåt så kanske det går bakåt.


Sedan hade jag tänkt (typ jättelänge) att jag skulle lyckas rensa upp i "ateljén"  men istället samlas bara mer saker, tvätt och halvmålade mästerverk på högar där inne. Nu kommer min mamma och hälsar på och då ska hon sova därinne. Den som lever får se hur det går... för går det inte framåt så kanske det går åt något annat håll.

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Så otroligt fina bilder! Otto ser ut som en liten ängel! :)

Lycka till med att styra upp inför din moders ankomst!

2011-01-09 @ 13:47:01
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: petran

Det har bägge mina barn gjort, alltså gått baklänges i sin gåstol. så det antar jag att alla små knåddisar börjar med!?

kram & haré bäst!!! =)

2011-01-09 @ 22:07:38
Postat av: petran

Det har bägge mina barn gjort, alltså gått baklänges i sin gåstol. så det antar jag att alla små knåddisar börjar med!?

kram & haré bäst!!! =)

2011-01-09 @ 22:08:15
Postat av: petran

Det har bägge mina barn gjort, alltså gått baklänges i sin gåstol. så det antar jag att alla små knåddisar börjar med!?

kram & haré bäst!!! =)

2011-01-09 @ 22:08:34
Postat av: Jessica

Olle backar oxå i gåstolen, han kastar sig bakåt.:-) Han kommer nog få en whiplash-skada.:-)

Men både Loa och Lovisa började med att backa. När dom väl kommer på hur man gör för att ta sig framåt får man se upp!:-)



Underbara bilder!

Kram!

2011-01-11 @ 21:52:20
URL: http://3barnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin