..men tid till det mest onödiga har jag minsann!

Det känns som om jag inte gör något annat än att jaga lillen: flytta runt saker som han inte ska få tag på, hålla honom borta från kattlådan, hålla honom borta från katten (som han har börjat jaga och slå), vaka över skåp och lådor som vi ännu inte har säkrat, se till att han inte tuggar på sladdarna bakom TVn och på alla smutsiga skosulor o.s.v.  Han måste börja tro att alla saker som han tycker är roligast är förbjudna.

Anyways, därimellan är jag skittrött. Jag känner att jag har prioriterat bort bloggen lite vilket även innebär att jag inte har tagit mig tid att svara på era kommentarer - Sorry <3  (men jag går in och läser på era bloggar så ofta jag kan även om jag inte kommenterar).

Jag har inte diskat på en halv evighet. Jag har bara sköljt av disken och sedan diskat det som har varit vid akut behov att användas. Av den anledningen luktar det just nu äggfis i diskhon trots att det inte finns några matrester i slasken.

Men ni vet hur det är med prioriteringar...

Jag har ändå haft tid med en massa "onödiga" saker: Jag har varit på loppis, bakat äppelkaka och komponerat ett eget recept på miniäppelkakor. Jag har dessutom lärt mig hur sikher knyter sin turban (en av metoderna d.v.s.)! :D

Här är mina miniäppelkakor. Helt utan vetemjöl! Jag lägger upp receptet när jag...öhhh... får tid.


Nu ska jag och lillen gå till förskolan! Tjao!

Kommentarer
Postat av: Lilla familjen

Längtar efter receptet, detta ser så smaskigt ut ! (:

2011-08-30 @ 17:56:12
URL: http://tweju.blogg.se/
Postat av: Helena Högberg

Det är helt riktigt! Man måste kunna välja att göra de roliga sakerna också, inte bara disk och annat tråkigt.Igår broderade jag all "ledig" tid. Disken växte, men det gör inget, den går ingenstans :)

2011-08-30 @ 22:00:16
URL: http://loppisloella.blogg.se/
Postat av: LinaPiraten

Miniäppelkakorna såg vanebildande goda ut!!!

Recept pronto;)

2011-08-31 @ 07:54:21
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Lilla familjen

Tack så hjärtligt ! (:

2011-08-31 @ 10:17:36
URL: http://tweju.blogg.se/
Postat av: Lilla familjen

Uh, det låter inge vidare med inflammation i handlederna, tur att du fick den andra pumpen som underlättade (~:

Jag hade ingen pump med sonen, där kan vi snacka "handpumpa" :P ..Det gör jag aldrig om, det är så mycket händigare med en liten pump vid behov .



Hoppas din onsdag var bra, kram !

2011-08-31 @ 21:53:01
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin