Dagen och Soffan of My Dreams!

Igår var jag, Sara Lovisa och smågrabbarna iväg till Returbutiken. Det var verkligen ett strålande vackert väder, dessutom var jag värkfri!

Sara Lovisa såg verkligen ut som en rockstjärna idag. Kolla lille Alfons där i vagnen, hans små bebistassar sticker upp därmere i hörnet :)

Nere på Returbutiken hittade vi denna praktfulla koloss till soffa och vi började genast drömma oss bort till den dagen då man har plats för en sådan soffa i sin atelje.


Ack, det skulle bli en perfekt funera-på-konst-soffa (en sån som man sätter sig i för att begrunda sin konst för att avgöra nästa steg). Eller varför inte som kökssoffa?! Hade det inte varit fantastiskt att ha den i köket på långsidan av köksbordet?


Vill ha! men har inte plats juh, damit!! :( Förresten, visst klär den mig som handen i handsken? :D

Sedan gick vi hem till mig och fikade upp chokladkakan som Jens skulle haft med sig till jobbet (som han glömde - skyll dig själv älskling!) och som vanligt snackade vi om en massa djupa saker ;)

Nämen, nu ska jag försöka att glömma den där soffan... nu har jag glömt den.. ääööhh :S

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Kiki

Wow, vilken soffa! :)

2011-04-14 @ 09:38:47
Postat av: Modern

Jag vet vars en sån där soffa står... ha ha men jag vet inte hur man kommer åt den..så att säga...

2011-04-14 @ 20:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin