Snacka med sin kreativitet? (en radiosändning)

Jag hittade denna på Radiolab som handlar om inspiration. Kan man "samtala" med kreativiteten som ett sätt att boosta sin inspiration? Kan man hota, övertala, eller gulla fram skapandet när man fastnar i processen?

Det fokuseras mest på inspiration till skrivande, men tankesättet går antagligen att överföra till annan form av skapande också.


Naturligtvis blir denna sändning ännu mer inspirerande för mig då de tar upp två av mina favoriter - Tom Waits och Leonard Cohen :)

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Raring! Jag är en sån segapa på att svara, har du redan vart på returmarknaden? För det låter ju supertrevligt! =)

2011-04-12 @ 15:55:41
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin