Allt för tidig morgon :P

Snart är det dags att pinna iväg till Farbror Allmänläkare. De borde skämmas som ger folk besökstider innan klockan nio på morgonen - har de inga pappersarbeten om de kan hålla på med på itället?! om de nu promt vill jobba så här tidigt kan de väl ha vett att göra annat än att de folk besökstid!

Inatt försökte jag att ha lillens nappflaska fylld med vatten vid sängen för att kunna ge honom istället för att behöva amma honom femtielva gånger. Han märkte dock att det inte var ett riktigt bröst och blev sur på mig. Jo, så jag är lite trött, men det kunde varit värre.

Anyways, nu proppar jag mig full av kaffe och sedan bär det iväg. Jag ska även en sväng förbi universitetet för att höra mig för lite om kursen som jag ska gå i höst.

Jag skriver väl senare och berättar om hur det har gått... kanske.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Kiki

Good luck! :)

2011-04-15 @ 07:24:34
Postat av: saralovisa

Hejja hejja darling!!!!



Det borde verkligen vara förbjudet! Likförbannat får man bara tider innan 11!

2011-04-15 @ 11:18:46
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin