Vidrigt värre!

I och med att jag började gå över till att helamma så har mitt behov av mellanmål ökat ganska drastiskt. Risifrutti är en favorit då jag försöker hinna kasta i mig något medan lillen sover (han sover inte särskilt långa perioder under dagen så tiden är knapp). För att tänka lite ekonomiskt så försökte jag mig på ICAs "Rismål" som är lite billigare än Risifrutti. Detta är den syn jag möttes av när jag öppnade på folielocket...


Det grönblå är mögelklumpar. Mögligt rismål. Nej, den hade inte gått ut på datumet!
Jag hade köpt fyra stycken men kastade alla eftersom jag inte kunde förmå mig att äta dem efter att ha sett detta, även om de andra troligtvis inte hade en mögelodling i sig.

Nu mår jag illa när jag tänker på det och det kryper längs ryggraden. Jag kanske är fjantig men jag kommer aldrig köpa ICAs Rismål mer. Aldrig någonsin!

Här får ni en mumsig närbild på hela härligheten:


Kommentarer
Postat av: saralovisa

Fyy faraaaooo så fruktansvärt äckligt! Du skulle ha gått tillbaka med den!!!!!

Nu kommer jag aldrig heller att köpa Ica's rismål! Så fruktansvärt!

2010-09-25 @ 23:26:34
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Mahlin

Men fy apa vad nåkt! Håller med föregående skrivare..

2010-09-26 @ 11:40:59
Postat av: Felix Vincent

MMmmmmmååååh mums!

2010-09-26 @ 18:20:51
URL: http://felixvincent.blogg.se/
Postat av: saralovisa

Hoho inget speciellt egetnligen ,men du vet när man försöker låta sådär härligt morgontrött och klämkäck och bara väntar på att hon ska lighten up lite? Men hur man istället hör hur hon blir mer och mer less.

Då lägger man ner försöket till att det ska bli ett trevligt samtal och istället bara tar sig an en liten liten roll. Man blir tyst som en mus men ser till att tacka ordentligt för sig innan man lägger på luren.'

=)

typsikt läkare! Sjuksköterskor är så mycket vänligare!

2010-09-29 @ 14:49:27
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: erika

Vidrischhhh!!!!!!!!!!!!1

2010-10-14 @ 11:55:03
URL: http://meja.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin