sockerstopp

Efter dessa gobitar blir det sockerstopp! Jag looovar att avgifta mig från sötsaker - börjar imorgon. När jag väl hamnar i sockerträsket så brukar jag sitta där ganska rejält. Det brukar krävas total avhållsamhet tills det lugnar sig och efter det blir det till att hålla sig till ett begränsat sockerintag. Sockerberoende är förjäkla opraktiskt! Dels går man i konstant sötsug och dels mår man illa av de hemska blodsockerfallen man kan få. När jag får blodsockerfall brukar jag i värsta fall få migrän. Imorgon är jag redo. Imorgon blir det sockerstopp i min kropp!

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Åj jag skulle också vilja hålla mig från socker, men beroendet just nu känns övermäktigt!

2010-11-10 @ 09:48:23
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin