Det Goda Nya Året

Sådärja! nu är åtminstone en del av nyårsmiddagen förberedd. Jag har förkokat rotfrukterna i lite kryddor,salt och vitlök och imorgon behöver jag bara dra över lite olivolja och swiiischhh in i ugnen. Mumsfilibabbich!


Morgondagen firas stillsamt med dunder och brak hos Sara Lovisa och Simon. Om vi får tag på sånna där luftballonger som man kan skicka upp i rymden och om vi hittar dessa luftballonger så ska jag (ev. resten av sällskapet också) skriva önskningar inför det nya året på ballongen innan den skickas iväg.

Vidare är jag grymt laddad inför Saras efterrätt som hon ska göra.. hon är lite av en mästare på efterrätter och annat söttgott. Ja den som lever (och kommer ihåg att ta med kameran) får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin