höstbilder

Nu tänkte jag vara lättsmält istället för kritisk, svårsmält och analyserande som jag brukar vara. För livet kan ju (under rätt omständigheter) även vara lättsmält och harmoniskt, men oftast uppfattar jag det som självklart; att hösten är vacker vet väl alla, och att kärlek är härligt kan man ju räkna ut med vänstra stjärthalvan (eller annan kroppsdel, för dem utan stjärthumor).

Jag och min "älskade-bättre-hälft" var ute på en av våra många höstpromenader från och till universitetet, och det var verkligen supervackert ute!

Alltså, i lättsmälthetens och vardagslugnets ära lägger jag upp några höstbilder som jag fotade under promenaden.







Kommentarer
Postat av: saralovisa

AAwwww söt nanting!!!

2009-10-02 @ 21:32:30
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Kiki

Vilka fantastiskt fina bilder, Teresa!



Så du kan fotografera...OCKSÅ! :)



Alla foton är bra, men gillar mest det 2:a; känns tredimensionellt tycker jag!



Flisan ser ut som en riktig kattgoding!

2009-10-03 @ 09:09:59
Postat av: erika

Vilka fina bilder!!! Visst är hösten vacker :-) Flisan är inte som alla andra & tur är val det?! Många av oss kämpar ju i vild förtvivlan för att inte vara det ;-)



Många kramar till er!

kramkramkramkramkramkramkramkram

2009-10-04 @ 21:04:51
URL: http://www.metrobloggen.se/meja
Postat av: saralovisa

Sv: haha nej äre sant! Då är hpn precis som våran lilla katta!

Vi har funderat på att "knippsa" henne men det har tagit emot lite.

Har ni tänkt göra det med flisan?

2009-10-05 @ 11:05:51
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin