Nyopererad

Nu jar jag fått min högrhand opererad

Jag blev opererad för ett accelererande karpaltunnel-syndrom (medianusnerven hamnar i kläm)

Förhoppningsvis blir vänstra handen bättre, efter det att jag har slutat med min nuvarande medicinerning, och gått ner lite i vikt - av den anledningen väntar med att operera den vänstra handen.

Märkena nedanför stygnen är efter lokalbedövningen. Nu har jag ändrat på fotots färger för att det inte ska se så köttigt och sårigt ut, handleden är i verkligheten alldeles blåslagen.

Skönt att få det gjort iaf. Jag kan känna en enorm skillnad under nätterna, då endast vänsterhanden domnar bort nu mera.


Kommentarer
Postat av: erika

Men vännen...är det karpaltunneln?? Hoppas allt gick bra!

många kramar

2009-02-26 @ 09:52:17
URL: http://www.metrobloggen.se/meja
Postat av: Elisabeth

Uscha buscha vad det ser läskigt ut. Hoppas det är bra nu.Kram från mor

2009-03-28 @ 13:28:50
URL: http://lisaamting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin