int så illa faktiskt...

Det slog men att det förra inlägget hade en genomgående negativ ton.. och så kan det ju vara ibland. Men jag har ju superbra dagar också! Som nu t.ex: Jag mår riktigt illa, men jag är inte på dåligt humör för det! Jag har haft jätteroligt de senaste dagarna.

För några dagar sedan fick min älskade sambo Jens för sig att klippa av dreadsen...


och igår fick vi besök av David


Jag och David åt sill och potäter :9  och Jens år en micropizza (sicken tönt)

Och idag hjälpte jag Jens med hans konstprojekt

Idag har vi även ätit risgrynsgröt och massor av pepparkakor. Mumsich!

Kommentarer
Postat av: Felix Vincent

Schmexy-Jens!

2009-12-13 @ 23:15:05
URL: http://felixvincent.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sjöng ni låten från Rasmus på luffen när ni åt sillpot, du och David? :)



Och vad är det för konstprojekt? Jens skulle passa som glitterglamrockare. Men det tycker jag iofs. om alla dessa dagar.

2009-12-14 @ 00:21:01
Postat av: Kiki

Snyggingar :D

2009-12-14 @ 07:34:15
Postat av: David

Det var gudomligt gott! Men sällskapet var ändå bäst. ^^

2009-12-14 @ 12:02:26
Postat av: erika

Vad är det för fnatt karln har fått??? Att klippa av sej dreadsen är inget man ska ta lätt på :-D men det är som du skrev någonstans, allt klär en skönhet :-)



Nu ska jag lägga ut lite bilder från luciafirandet på dagis! & va skoj att ni gillade sången vi skickade :-)



kramkram

2009-12-14 @ 20:54:19
URL: http://www.metrobloggen.se/meja
Postat av: saralovisas

Jag måste säga att din karl klär i pärlor!!

2009-12-17 @ 14:02:58
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin