Trött och less

Jag är skittrött. Inte bara för att jag var ute på krogen igår, utan jag är helt enkelt trött rent allmänt.
Snackade om livets gåtor igår. Om vilket värde man har  (eller inte har) för andra. Om betydelsen av ödmjukhet och förändring hos individen. Men vi talade även om åttiotalet. Om mellanstadiedisco. Om att inte bli uppbjuden till och att låtsas som att man inte bryr sig när ens självkänsla sjuker till botten.

Ikväll blir det fest med Umeås Konstskola, och idag klockan ett är det venissage. Bäst att rycka upp sig, ta nya tag och dra på sig masken med det trevliga leendet.

Tjao.

234162-5

Kommentarer
Postat av: Bee

Hej. Tänkte bara säga (innan jag glömmer det) att de ska börja med drama- och teaterpedagogik inom lärarutbildningen, tre terminer! tänkte att du kan vara intresserad :)

2007-05-29 @ 15:37:30
URL: http://SandraBee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin