Filmprojekt

De senaste veckorna har spenderats till (förutom magsjuka) filmning och redigering av terminens sista skolprojekt. Tanken var att vi skulle förmedla en sammanhängande story via bilder, samt arbeta med vinklar och klipp för att förmedla ett budskap och/eller en känsla.

Nu är vi klara med vår lilla film! Den är både bra och lite dålig. Några missar förekommer samt kruxigt ljud, men det var en så pass liten produktion att det fick bli lite halvers på vissa ställen. Men skåespelet är av prima vara! ;)


Näe, jag är inte med i filmen. Jag står och är kung bakom kameran :D

Igår hade vi kursavslutning med tårtfest och kafferep. Nu åker alla hem till sina lyor runt om i landet. Kurskamraterna är verkligen fantastiska att arbeta med och jag kommer att sakna dem under sommaren.

Kommentarer
Postat av: Everlasting

Intressant film och så mycket som kan förmedlas utan att ord används. Förutom Pippicitatet då. Det är andra gången jag läser precis det citatet idag, efter att inte ha sett det sedan jag läste böckerna när jag var liten. Underligt sammanträffande.

2012-06-10 @ 10:32:06
URL: http://everlasting.nu
Postat av: saralovisa

Hahahahha åååååh så brutalt bra den var! Så hemsk!!!!!

Hennig var himla söt!

Bra sång Tesa, bra sång.

2012-06-19 @ 22:25:35
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin