Klockan ringer in för höstterminen

Idag börjar skolan igen. Hopp och hej så skoj! :S

Även om jag kanske inte har längtat mig till döds efter att börja gräva i kurslitteratur så känns det ändå skönt att få tillbaks lite rutiner och att få plugget bortstökat.

Denna termin blir det didaktik, praktik och sedan examensarbete.
Wish me luckellyluck!

I den här lådan ligger allt stuff från språksociologin och samtalsanalyserna. I november blir det till att plocka upp det allt igen.


Jaja, livet rullar på :)  Jag kan då känna mig trygg med att lämna lillen på förskolan för han trivs så fantastiskt bra!

Kommentarer
Postat av: LinaPina

Vad pluggar du?

Hur länge har du pluggat?

Duktigt,själv får jag myrkryp i benen av att bara tänka på skolböcker,uppgifter och suddegummin:)

2011-09-06 @ 09:36:53
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lycka till! : ) Jag tyckte faktiskt kursen var lärorik och bra. Ska vi luncha någon dag?

2011-09-06 @ 20:07:47
URL: http://lailustradora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin