infall och självfall

Idag innan jag skulle till plugget fick jag ett infall och klippte mig.

Jo, jag hade tänkt på lugg förut även om det hela skeendet gick hastigt till, lite överväganden har jag haft tidigare. Bland annat har jag upptäckt att jag har fått tunnare hår vid tinningarna, att jag har fått vikar precis som jag fick 3 månader efter graviditeten.

Sedan gick jag in på LinaPiraten´s blogg och beskådade hennes delikata lugg. Hennes lugg är rak som ett streck men med lätta böjningar nedåt i luggens sidor -Så vill juh jag också ha! tänkte jag och greppade saxen.

Mitt sneda självfall gör dock att ena sidan flikar utåt och den andra sidan flikar sig innåt. Jag visste ju sedan förut att mitt hår blir faller för asymmetri och vägrar rätta sig i ledet. Jag har ju haft lugg förr så jag visste ju vad som väntade och nu får jag gilla läget.

Läget är dock inte så illa. Det blev ganska fint med luggen, även om min lugg aaaldrig blir lika fin som alla andras fina luggar, men min lugg duger åt mig.

Lugga mig I say!

Kommentarer
Postat av: inteutanmindotterochson

allt klär ju en skönhet vet du väl!!! =)

kramar i massor!!

2011-09-07 @ 08:20:58
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: LinaPiraten

Äh men dra på trissor,nu blev jag både smickrad och fnissig!

Tack för fina ord,men jag måste säga att min lugg är allt annat än rak,den lever ett eget liv.

Vilken story va"Den Besatta Luggen":)



Du blev helt otroligt fin i lugg,höstigt chic,passar den beskrivningen?



Gick det bra i skolan igår?

2011-09-07 @ 10:32:22
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin