Helgsbesök och Sömnbrist

Tjohopps alla fina! (fula och fulsnygga räknas in där också; alla över en kam som man brukar säga).

Här hemma har det varit folk på besök ända sedan i fredags. Först kom lillgrabbens farmor och farmorsmor, sedan kom min lillasyster på besök, och slutligen kom mina föräldrar hit också. Så det har varit full rulle kan man säga!

Lillen tyckte att det var jättekul att bli ompysslad hela dagarna, åtminstone efter att han kommit över det värsta av blygheten i alla fall.

Lustigt.. han är inte ett dugg blyg för min syster. Undra just om det är för att vi ser lite lika ut och att våra röster är ganska lika?


Ovan; Jag ock sis i helgen
Men vi är nog mer lika på bilder där jag också är sminkad :P
typ som bilden här nedan...




Syrran höll på med nån LCHF-diet så det var då ett jäkla krångel att veta vad som skulle ätas. Jaa, alltså LCHF är väl inte sådär jättekrångligt, men hon är ju kräsen dessutom och äter typ bara bacon.

Grabben sitter förresten ganska bra nu, vilket i sin tur resulterar i att han knappt vill göra annat än att just sitta!


Mammas lille sötnöt! och majsbåge har kan på kinden också :D


Inatt sov grabben oroligt. Han brukar ju sova mer eller mindre oroligt, men denna gång var det av det värre slaget.  Jag tror minsann att han har sugit igång pattarna på mjölk igen på grund av all nattamning.  Jaja.. jag får ju vara hemma med honom om dagarna så sömnbrist är väl egentligen en baggis.

I Frankrike är man föräldraledigledig i 16 veckor.. det ni! Jag hade då inte fixat att ha en gråtunge på 8 månader och bo i Frankrike - det hade blivit in på hispan för mig! ;D

Näe nu börjar jag få huvudvärk. Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mor o mormor

Ja vilken liten sötnöt. Nu har jag gosat flera intensiva timmar med Otto så jag klarar mig några veckor igen.. Ni är också bra fina sötnötter ni också mina tjejer..

2011-03-06 @ 23:03:05
Postat av: inteutanmindotterochson

känner igen det där med sömnbrist! vi hade också en galen natt. det som är liiite jobbigt är att storasystern i huset inte sover på dagen, så man har ingen vilostund som man hade när hon var själv & sov. jaja, det är ändock RART med barn!!! =)

KRAAAAAM PÅ´RE!

2011-03-07 @ 07:08:12
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: erika

vackra lilla pojke!



vad roligt med besök men jag tycker allt att syrran ska satsa på nån mer produktiv mathållning, som veganism tex!



kram på er

<3

2011-03-07 @ 11:37:29
URL: http://www.erikabergstrom.com
Postat av: Systra din

Jag äter inte bara bacon... och jag åt ju av typ allt du gav mig i helgen sådetså! :P

2011-03-07 @ 15:00:46
URL: http://FridaMariana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin