Min klänningsdesign

Jag deltog i en tävling som nelly.com har där man ska designa en egen klänning.

Eller.. njaaa att kalla det en "egen design" är väl lite överdrift eftersom man bara får välja ur färdiga delar. Min definition av egen design handlar om fira händer och ett nötande och blötande i kreativ process, vilket detta inte riktigt kan kallas.

Ni kan i allafall hitta mitt tävlingsbidrag här:

Mina designade klänning på NELLY.COM

Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!


Kommentarer
Postat av: Kiki

Nu har jag röstat

***** på båda dina klänningar!

Hoppas du vinner :)

2011-06-27 @ 14:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin