Blir det en badsommar?

Förra sommaren badade jag inget alls. Eftersom jag var höggravid med relativt tidig "proppavgång" ena halvan av sommaren (och man får ju inte bada sex veckor efter förlossningen heller) så blev det inget sommarbad för mig. Jag hade planerat att jag skulle trä på en badring på den stora magen, ta på cyklop och snorkel, sedan kasta mig i sjön framstupa! men nej, det blev inget sånt.

Jag satsar på en badsommar 2011 istället. Det för mig in på tanken om badkläder - Jag har inga badkläder (som jag fortfarande kan ha) eftersom jag har 10 gravidkilon kvar och två kupor större bröst. BH-storleken 75 F-G är inte så lätt att få tag på i jakten på badkläder :P så jag började kika efter badkläder på specialbutiker för att finna det jag söker.

Jag brukar inte vilja göra reklam på min blogg, men jag bara måste lägga upp bilder på dessa underbara badkläderna English Rose från Seafolly som jag VILL ÄGA nu till sommaren.


Tyvärr är de lite väl dyra. Men dyra är nog alla badkläder om man vill ha bra stöd för stora pattar av den hängigare varianten och om man inte vill bära tråkigt tantmode.

Seafolly har återförsäljare här i sverige i vissa exlusivare underklädesbutiker.

Hmmph... jo, jag skulle ju kunna bada näck också. Tur att det är gratis att drömma!

Kommentarer
Postat av: saralovisa

ÅÅååh den till höger länsgt upp!! Jag vill haaaaaa!!!!!

2011-04-29 @ 13:47:16
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Malin

Tack! :-)

Den överst till vänster är verkligen jättefin!

2011-04-29 @ 14:23:20
URL: http://malinenros.blogg.se/
Postat av: EMMAS

riktigt snyggt :)

2011-04-29 @ 14:25:46
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: EMMAS

sv; det är en maincoon :D eller hur det stavas!

din var riktigt fin :D dom var ganska lika varandra!

2011-04-29 @ 14:36:24
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: gabbi

wow, va fina!!!!!!!!! :D tänk om man fick va så fin i sommar!

2011-05-01 @ 09:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin