stillhet

Det är alldeles tyst, nästan. Jag hör små fnysningar från lillen som ligger i vagnen och sover och ibland hör jag karln vända på sig i sängen där han ligger och tar igen sig. Katten Felicia har löpt i flera dagar nu så det lär väl snart vara dags för henne att lugna ner sig - hon skriker verkligen jättehögt när hon löper. Men nu är det tyst och stilla.



Vi borde verkligen städa för hemmet ser ut som ett bombnedslag. Borde dammsuga, diska, tvätta, torka stryka och vika, för att inte tala om att jag borde rädda min Rosmarin som står ute på balkongen! men här är vi inte kända för att göra de saker vi borde. Här är det istället stilla. Stillhet är gott nog för tillfället.


Kommentarer
Postat av: smyckestokig

Fynda dina julklappar hos mig !säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser . ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-11-02 @ 23:13:40
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Sarek-Jessica

Jag älskar det här citatet, som jag för övrigt har som kylskåpsmagnet;

"A clean house is a sign of a wasted life".

Och så är det ju, om man bara städar och står i så får man ju aldrig uppleva den där stillheten som infinner sig ibland.:-)

Kram!

2010-11-03 @ 00:31:23
URL: http://3barnsmorsan.blogspot.com
Postat av: saralovisa

Du vart ju så otroligt moderlig och fin! Hohoh vem blir inte ett matvrak när man ställs inför chokladtårta lite spontant en söndagskväll!

Det var otroligt trevligt, haha men jag insåg aldrig hur länge vi faktiskt stannade! Tur att vi har en inneboende för vi kom ju på att vi stannat så länge att vi blivit utelåsta. Men vår kära inneboende kom tappert ner och öppnade, sicken pärla!

Vi borde styra upp nångång, ni är så fasligt mysiga alla tre! Återigen tack för en härlig afton! :)

2010-11-07 @ 23:02:03
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: saralovisa

Oh jutse... Simon har nån magisk gåva med katter... alla katter älskar honom hur skygga och skrämda dom än må vara. Dom kommer alltid fram och fattar tycke direkt.

Kanske blir något att lägga in på hans CV.

För ack vilken gåva!

2010-11-07 @ 23:03:11
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin