Nytt utseende

Hejhopp!

Nu har jag ändrat bloggens utseende lite men ni behöver nog uppdatera sidan för att kunna se det. Jag hade först tänkt att göra en kitschig juldesign men det blev samma gamla urtvättade pasteller som förr... vilket kan tyckas lustigt eftersom jag i vanliga fall inte identifierar mig med pastelliga nyanser direkt.

Jag har supermånga nya ideer på flera olika bloggutseenden som jag ska göra i framtiden (hade jag tänkt) men eftersom HTML-koder ger mig huvudvärk så ligger det på is. Alltså, det är inte särskilt ofta som jag lyckas ta tag i mina tänkta ambitioner, men det är ju tanken som räknas (som man brukar säga, utan att verkligen mena det).

Jahaa.. vad mer nytt under solen? Joo, jag funderar på att börja lägga upp en "veckans outfit" en gång i veckan. I vanliga fall bör det väl vara en "dagens outfit" men eftersom jag försöker att lägga en lagom ambitiös nivå på mina blogginlägg så blir det nog bara ett sådant inlägg i veckan (max), dessutom byter jag inte kläder så ofta.

Nu har jag inga bilder på vad jag har klätt mig i denna vecka, men lillen har fått vara pepparkaksgubbe större delen av veckan!

Mammas pepparkaksgubbe


På återseende go vänner!

Kommentarer
Postat av: erika

meja vill oxå vara pepparkakasgubbe när det är dax för lucia på dagis :-)



så vacker!



kramar på er

2010-12-06 @ 12:44:15
URL: http://erikabergstrom.hemsida24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin