bilder - bio & flams med 3D-glisglas

Je ns bjöd mig på middag och bio :D
Det var såklart superroligt. Jag älskar att umgås med Jens - han är både min bästis och min stora kärlek på en och samma gång, och det är väl så det ska vara när man har träffat sin livskamrat ;)


Det var 3D-bio och då måste man ha på sig sådana där lustiga 3D-brillor.
Naturligtvis blev det jätteroligt att posera i dem :D



Jens var tvungen att ha två glasögon på sig, sina vanliga och dom till bion, annars ser han inget.


Snyggaste i Umeå... eller hur?! ;)


Kommentarer
Postat av: erika

Guuuu vikka underbara bilder!!!! Jens ser helt galen ut när han har två par glisglases men det råder inget tvivel: Ni är snyggast i hela Umeå! Snyggast i Umeå med omnejd skulle jag vilja påstå :-)



kram på dej kamraten

2009-10-24 @ 20:43:02
URL: http://www.metrobloggen.se/meja
Postat av: Kiki

Underbara bilder! :D



Men det som tog ett mamma<3 med storm, var den ljuvliga kärleksförklaringen till min älskade storpojke! Jag rördes til tårar...

2009-10-25 @ 08:23:54
Postat av: Kiki



Förresten, vad kan man se för film med 3D - glasögon...?



Minns när man satt och glodde på hemmateven med såna´, för kanske 15-20 år sedan.

Jens tyckte redan då att det var skitkul!



Kram!

2009-10-25 @ 08:32:35
Postat av: inteutanmindotter

underbara bilder!!! =) skratt

Kram & trevlig helg!

2009-10-25 @ 12:00:16
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: Teresa

Ja, alltså... om man inte har testat den nya formen av 3D via animerad film, ja då måste man nästa prova. Från början känns det dock lite vimmelkantigt, men man vänjer sig.



Det är vissa specialgjorda filmer, som behöver speciella projektormaskiner, som har 3D-effekt. Det är vanligast på animerade filmer, men jag har sett att "bloody valentine" också fanns som 3D-visning.



Jo, och så kan jag rekommendera filmen Up (sv. Upp), den var inte alls så hetsig som animerade filmer vanligtvis är. Den var lugn och ganska harmonisk... lite sorglig och mycket kärleksfull :)

2009-10-26 @ 00:37:43
Postat av: saralovisa

hahaaa naaaaaw vad fina ni är!!!



Åh tack för tipset!!! Måste kolla upp det. Du är så snäll!

2009-10-26 @ 17:40:54
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin