Idag och morgondagen

Idag var jag och Jens på gratisteater på museet. Vi var egentligen där för att Tove skulle dit. Det var så himla länge sedan vi träffade henne (hon har blivit kär, vi skyller på det) och som tur var verkade hon fortfarande tycka om oss. Efter föreställningen käkade vi pizza och jag tror att min hjärna blev flottblockerad för den slutade att tänka klart - allt blev trött och luddigt. Men det var gött, mysigt och roligt.

I morgon kommer min käre vän Jonny upp på besök. Vi ska nog fika någonstans nere på stan, eller här hemma, eller så kanske vi tar och käkar mat...  jag vet ingenting egentligen - Jonny har slutat att planera sitt liv och kan man ju omöjligt veta vad som kommer att hända! Det lilla han planerar brukar han hålla för sig själv, så vill man veta något måste man dra eller lura ur honom informationen.

Coola killen kommer till stan
Bild från juni 2009

Ja det är iaf råkul att få träffa polarna. Förhoppningsvis får man väl träffa David imorgon också, det var ju inte igår... det heller :P

Om ni klickar på bilden får ni i större format.

Tjao så länge!

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Helt rätt. Största orsaken till att vi skaffade granan nu var att vi hade en bil över den här helgen. Kändes lika bra att göra bort ist för att försöka låna en ny bil i sista sekund :)



Vi köpte våran på Coop "Nordman" hette sorten. 420:-, men oj så värda pengar!

Love it!

2009-11-29 @ 10:00:10
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: erika

Men kolla in snyggingen som är ute & promenerar! Den genomsnälla Jonny :-) jag kommer aldrig att glömma när han köpte kexchoklad åt mej när jag låg & sunkade i din lägenhet! Ge honom en stor kram får oss :-)



Ta hand om dej & hoppas fikat smakade bra!



(jag trivs i Kristiania, där kan man kolla på schysst konst, fika & softa gärnet!)



kramkramkramkramkram

2009-11-30 @ 10:41:23
URL: http://www.metrobloggen.se/meja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin