Rövhålet


Rövhålet ligger rakt in i landets mellersta regioner.

Rövhålet ligger rakt in i landet i mellersta sverige, om man ser från kusten - Iggesund, och sedan fågelvägen rakt innåt. Där ska jag bo någon gång!

Om man ser på en karta, östersjökusten på Iggesundnivå (Hälsingland), och sedan fågelvägen rakt innåt mot Dalarna. Där ska jag bo någon gång!

Tänk att ha en liten sommarstuga i Rövhålet. Tänk att kunna titta sin älskade djupt i ögonen och säga -Hörrö älskling, ska vi ta och fira midsommarn´ i Rövhålet i år?  Det hade väl varit fantastiskt roligt!

Tyvärr verkar det inte vara bättre än att Rövhålet är fyllt med barrskog. Det är antagligen en ogästvänlig plats där endast de modigaste eremiterna vågar fira sin midsommar.

Rövhålet är full av barrskog - här ser ni att Rövhålet är fullt av barrskog.


 bilderna på Rövhålet är lånade från "Eniros kartor"




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahhahaha ja det var MAGISKA POPCORN! :D



Nej vad mysigt! Jo jag såg att den var betydligt hemtrevligare än våran :)

Hahah skojjar du om jag känt likadant! Jag vet inte vad jag ska göra av allt. skulle behöva köpa massvis med grejor för att täcka allt! Mer konsumtion och Ilandsproblem!

haha du får hålla utkik

2009-07-18 @ 08:46:24
Postat av: erika

Haha! Underbart!

Vi kommer gärna & firar midsommar i Rövhålet med er :-)

kramkram

2009-07-18 @ 21:32:33
URL: http://www.metrobloggen.se/meja
Postat av: saralovisa

Åh tack vad snäll du är!

(förlåt att jag inte svarade på pepptalken om målningen! Har fullt upp)

Men du grattis!

Man mår verkligen skitbra bara av att tappa några kilon. Det är helt fantastiskt! :D

2009-08-03 @ 12:02:37
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin