Näsåker, semester, camping

Mellan 30e juli - 1a augusti åkte jag, Jens och Jonny på campingsemester. Vi åkte till Näsåker, som under dessa dagar blommade ut i Urkult-festivalen: http://www.urkult.se/
Dessvärre var vi så fattiga att vi struntade i att betala in oss på festivalområdet, det fick bli en gammal hederlig campinghelg i stället.  Nyktra var vi också! det var så skönt att vakna på morgonen och känna att man faktiskt orkade leva :P
Johnny och Matilda  Urkult, Näsåker 2009
Jens blev lite upprymd av festival-atmosfären och började bära mig på ryggen. Sedan snubblade Jens över sina egna fötter, och istället för att ta imot sig med händerna använde han huvudet som stötdämpare.Han fick lite märken i ansiktet vid denna närkontakt med moderjord.
Det regnade ganska mycket. Mysigt att ligga och ligga i tältet  och götta sig medan det smattrar av regn utanför.
Sedan träffade vi min kusin Alva och hennes dotter Lin. Jag och Alva satteJens på bära-barn-övning, vilket han fixade relativt bra. Jens blev stormförtjust i Lin - hon i sin tur blev stormfärtjust i Jens glasögon.
Jens busar med Lin.   Näsåker 2009
Jag orkar faktiskt inte skriva något mer nu. Men hörrni, klicka på bilderna så får ni se dem i större format :)
Kram kram.

Kommentarer
Postat av: erika

Gamla hederliga Näsåker, när jag tänker på det vette sjutton om det inte har regnat alla gånger jag har varit där?! Men det minns man ju inte så här i efterhand :-)



Ni ser ut att ha haft det mysigt :-)



kramkram

2009-08-05 @ 22:08:11
URL: http://www.metrobloggen.se/meja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin