jäkla länge sen sist...

Jo, jag vet, jag skriver typ aldrig, men det är ju ingen som läser bloggen så då gör det väl inget.
Jag satt och funderade på varför ingen läser bloggen och kom fram till att jag visar för lite bröst - bröst säljer som vi alla vet. Som tur är har jag så mycket bröst att jag skluul kunna dela med mig lite. Senaste BH:n jag köpte gick på storlek 75 DD :O... galet tugnt lass att släpa på :P
Nåväl, jag har skrivit en liten lista på hur jag ska få fler besökare till bloggen:

1. Mera bröstbilder!
2. Spännande rubriker, PORR-TERROR  t.ex.
3. Skaffa fiender. Folk älskar tydligen att läsa bloggar av dem de tycker illa om.
4. Hämnas. Hämdskvallra om personer som du antingen är irreterad på och/eller är avundsjuk på.
5. Modeblogga. Ingen orkar med att läsa vad en djuping (som jag) filosoferar om. Kör på ytlighet istället för substans, det gillar den bloggläsande målgruppen!
6. Bli en stereotyp - helst en lättsam sådan (ingen djuping alltså). Det är bara att välja ur den redan överfulla fördomsbanken.
7. Mera bröstbilder.


Jopps. Vad sägs? Jag fixar det knappast, för mycket att förändra på en och samma gång.
Inga bröst denna gång, men en bild på mina begynnande muskler kanske...
 
kanske inte så musklig, mest fläsk på den armen :P

Nja, jag vet... inte så musklig kanske, men jag har en snygg tatuering :P


Ok, ni får väl en bröstbild också då *suck*...

mina pattar sommaren 08

Nu jävlar ska jag väl ändå få läsare !

Kommentarer
Postat av: David

Du har en läsare iallafall. Jag har längtat efter att du skulle skriva något nytt i din blogg! :) Dina djupa funderingar och filosofier är en av de anledningar till att jag vill läsa din blogg, men knappast den primära anledningen. Den primära anledningen till att jag vill läsa din blogg är för att du är en av de absolut bästa människor jag känner (...och det är inte många, tro mig).





(Bröstbilden tackar jag ju också för!)

2008-11-06 @ 12:57:09
URL: http://www.judgedave.blogspot.com
Postat av: a

Jag läser din blogg och tycker om den.

Men jag har inte hunnit kommentera något än,

tycker du ska fortstäta skriva! :)

2008-11-17 @ 19:23:59
Postat av: andrea fläskfiléa

höhö! YESSS!! WHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ PATTAR!



:D jag saknar er där uppe! när ska ni hälsa på mig egentligen? :o



fortsätt blogga!

2008-11-21 @ 23:00:43
Postat av: Elisabeth

Ser ut som du tatuerat bröstet? Är det en "klistertato"? Barnen på förskolan använder såna.

Jag funderar på solen, den som ska sitta ovanför akkorna på min arm. Ska det va en enkel sol eller en spretig eller... En sån enkel bild men ändå så speciell. Jag lovar att skriva mera o kommentera. Men då kan du väl skriva på min blogg

2009-01-31 @ 15:15:53
URL: http://lisaamting.blogg.se/
Postat av: Teresa

Till Elisabeth:

nä, det är nog brodyren från BHn som du syftar på, det är en tjock spetskant i rosa blommor :)



Till er andra:

ni är bra go ni :)

2009-01-31 @ 21:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin