:)

Jaha, så bestämde jag mig till slut, och så här blev det:

ett ben av två

Stilrena och fina. De åldras alltid vackrast. Det är riktigta oldschool-körsbär.
Jag har ett par till, likadana, vid andra hälen. Körsbären skall tydligen symbolisera oskuldsfullhet, men det blir väl vad man gör det till. För mig skall de påminna om att man aldrig behöver vara ensam, att våga be om hjälp från andra. Kan vara bra i dessa dagar då duktig-stark-självständig-flicka-syndromet tar över. Men framförallt kommer de att bli snygga till ett par pumps och en fin sommarklänning.

Kommentarer
Postat av: Bee

Vad fin den är, Teresa!

2008-01-31 @ 19:46:36
URL: http://sandrabee.blogg.se
Postat av: mia

hej teresa!gud vad fina de var, ska också göra en tatuering närsta månad

2008-02-08 @ 10:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin