Tatuering på G

Eftersom att mina skådespelardrömmar börjat falna har jag bestämt mig för att tatueras. Tidigare kände jag ett visst motstånd till att tatuera mig. En skådespelare skall vara "blank" för att lätt kunna "ta på sig" andra roller. Nu när jag inte längre tänker träda in i proffs-skådisvärlden längre, är det fritt fram att börja utsmycka mig själv. Det är jag banne mig värd! Det finns massor av tatueringar som jag vill göra, en riktig kåkfarartatuering hade inte suttit helt fel :-P Eller kanske ett traditionellt ankare på underarmen?

Nä skämt och sido, jag tänker inte tatuera något ankare (inte innan jag har jobbat på sjön). Jag ska tatuera en stjärna för varje familjemedlem. De har fått välja färgerna själva.

Här nedan bjussar jag på en skiss över hur jag hade tänkt mig den.

image6


Jo, jag har som sagt skissat upp bilden själv. Det är väl inte en helt vansinnigt snygg blid, men det syns förhoppningsvis hur jag hade tänkt. Den där rosa krusidullen ska föreställa en bröstvårta.
Nej bilden föreställer inte mig.

Någon gång framöver ska jag kanske scanna in en bild på det jag hade tänkt att tatuera på ryggen.

På återseende. Tjolongilong / tha lil soul sistha

Kommentarer
Postat av: Bee

Det var en väldigt fin idé tycker jag!
Jag ska höra med Jannica hur hennes schema ser ut, hon jobbar ju en del kväll. Jag vill ha kaffegäster!

2007-06-13 @ 08:23:56
URL: http://SandraBee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin