Jonny

Jonny är en bra männsika. Han är en fin vän med ett gott hjärta.
  Jonny är ganska dålig på att snacka i telefon, det blir korta och rätt så strama samtal.
  Jonny har en mörk och vacker sångröst. Jag borde kanske be honom sjunga istället för att prata i telefonen, skulle det gå bättre då?
  En gång när jag trodde att jag skulle dö körde Jonny mig till akuten. Han är förresten bra på att köra bil, antagligen för att han är yrkeschafför. Det är lika förbannat en bra egenskap, man slipper bli påkörd som fotgängare t.ex.
  Jonny och jag har varit vänner sedan 1999. Han betyder mycket för mig. Vi spelar i samma band ( www.myspace.com/drvol ). I det bandet finns det fler bra vänner. Men detta inlägg handlar om Jonny, och så ska det förbli. Övriga vänner får snällt vänta på sin tur.

Jag har gjort ett collage på Jonny (han i renhorn) och hans flickvän Andrea (hon i tavlorna).

image7
Ett collage som jag har gjort på mina vänner Jonny och Andrea.

Det var en liten presentation av min vän Jonny - en bra människa och en passionerad konstnärssjäl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin