Födelsedag

Idag var dagen då jag fyllde hela 27 år. Tjugosju vackra år, känns inte lika ångestladdat som att fylla 22 iaf. Mor, far, samt syskonen Anders, Fredrik och Frida har varit på besök. Jag fick många vackra och nytiga paket. Jonny och Andrea kom också och togen fika. Av dem fick jag en jättefin orkide i en "modesty base - kruka" - skitsnyggt! Jag har även fått en massa fina gratulations sms :) Tack alla ni fina människor, jag diggar er skarpt.


Här nedan lägger jag några födelsedagsfoton:


Frida & Jag       Jonny & Andrea         Mamma         Pappa                  Jag & blomma



Jag försökte fotografera mina bröder och Jens också, men de satt inne i ett mörkt rum och spelade Resident Evil, så korten blev inge bra :P


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin