Fina flickor i mitt kök i form av haiku och bild

Fina flickor i mitt kök
sjunger lättjans frihetshymn
skrattar åt vardan'
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

fina flickor i mitt kök
sjunger lättjans frihetshymn
skrattar åt vardan'


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Nu var det här en tid sedan. Jag är inte direkt supersnabb med uppdateringarna :P

Det må så vara. Här försöker mammorna att slappna av och andas ut från allvaret. Andas ut, åtminstone för en stund.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack!

2012-04-10 @ 17:17:02
URL: http://malinenros.blogg.se/
Postat av: saralovisa

Åh gud vad fin bild! Vad glad jag blev av våra suddiga nunor! Du ska få fota med med rullar i håret imorgon! 9.45 låter kuuung!



Hoppas J blir frisk snarast, lät inge vidare alls!

2012-04-10 @ 20:52:40
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin